Att bildgoogla Karl Ove Knausgård

6 Jan

Att bildgoogla Karl Ove Knausgård har blivit en livsstil. Hela tiden dyker det upp nya, sinnesvidgande foton på denna litteraturens Rocco Siffredi.  Idag har till exempel ett nytt bokomslag ploppat upp, bara sådär. Fanns inte med när jag bildgooglade honom i förrgår. Inte när jag bildgooglade honom i morse heller. Men sen någon timme tillbaka ligger det där: omslaget till ”Min kamp” av Karl Ove Hitler.

/Jenny

3 svar to “Att bildgoogla Karl Ove Knausgård”

  1. Jens januari 11, 2011 den 9:03 e m #

    Jenny, du är hysteriskt rolig och svär så naturligt i riksradio. Det tycker jag är fint.

  2. aretskulturblogg januari 12, 2011 den 12:42 e m #

    Jens, vad glad jag blir! Och ja, herre min je vad jag svor. Förjävligt. Förjävligt!

    /Jenny

  3. Jens januari 12, 2011 den 10:22 e m #

    Fortsätter du på samma vis kanske jag blir tvungen att avlägga ett retroaktivt nyårslöfte om att kontinuerligt återkomma till, vad jag hört ryktas är, årets kulturblogg.

    Du kanske kan ge mig kulturkickar som sparkar mig hela vägen från Läckbergs kusliga kustsamhälle till ett perfekt uttal av både sans serif och Sagan.

    Det verkar kul.

    Adieu tristesse!

Kommentera

