Rör inte min läcka

17 Jan

Nu på torsdag klockan 19 borde ni verkligen dyka in till oss. Då arrangerar vi, i samarbete med Ordfront magasin, programmet  Rör inte min läcka – ett samtal om Wikileaks och nätjournalistik, om Sverige och yttrandefriheten mellan Jesper Huor, dokumentärfilmaren bakom SVT:s film ”Med läckan som vapen” och Rasmus Fleischer, nätdebattör med bloggen Copyriot.  Det är nada inträde – precis som alltid när Bibliotek Plattan fixar program.

Och, öh. Jag inser att jag nu riskerar att förta tyngden i ovanstående, men jag MÅSTE bara länka till den här fotosviten med en julfirande Julian Assange: Christmas with Julian. WTF, som man brukar säga.

/Jenny

Ett svar to “Rör inte min läcka”

  1. mary eng januari 21, 2011 den 1:45 f m #

    hey thank you so much for the wonderful event—i will resume uploading footage tomorrow—in the meantime catch some of the videos—
    at you tube channel here:

    or at bambuser here:
    http://bambuser.com/channel/maryeng1/broadcast/1342579

Kommentera

