I sommar, då ska vi rå om varann i Las Palmas.

17 Feb

Vi konstaterar uppdateringsbrist på bloggen och hänvisar till tillfällig arbetsbelastning av galaktiska mått. Fjättrade vid bokhögar, quizfrågor och konstnärliga visioner stirrar vi apatiskt på varandra och rabblar Kristina Lugn:

”Först svalde jag tvåtusen vesparax
sen skar jag av halspulsådern
sen satte jag eld på håret
sen kastade jag mig huvudstupa
från mitt fönster på åttonde våningen
sen vaknade jag hemma i blommiga
sängkammaren och Kurt
satt vid min sida
och log fåraktigt
och berättade för mej
att allt kommer att kännas mycket bättre
när det blir sommar
och vi får riktigt rå om varann
i Las Palmas”

/Jenny

Kommentera

