Dagbok #1: kartongerna

14 Sep

Kartongerna.

Misslyckades med att skicka två kartonger med nya böcker som ska katalogiseras. Böckerna ska till BTJ. Var uppe på våning 4 med en pirra, men fattade inte hur jag skulle få iväg kartongerna, skulle jag bara dra iväg dem med den vanliga externa posten eller ska kartongerna specialåka på något vis? Jag kände mig osäker och tog hissen till 2:an igen. Annars var det mycket fart och fläkt på Våning 4, möten, spring i korridorer – en kvinna pratade i headset! Imorgon ska jag prata med en nyckelperson på Våning 4 om kartongerna. Alla har tipsat om henne. Hon måste veta.

 /Leo

Kommentera

