Dagbok #3

20 Sep

Kära dagbok, jag har tagit mig vatten över huvudet. Drabbades av KRAFTFULL HYBRIS och utmanade författaren Malte Persson på Word Feud. Han inledde med att lägga ett 114-poängsord, det skrämde vettet ur mig. Men nu fick jag just in ESTET här, och är nästan ikapp. Bibliotekarien nafsar i författarens liljevita hälar, ta mig tusan!

Ja. Om ni undrar varför jag inte är ute i biblioteket, menar jag.

Ställningen just nu:

/Jenny

2 svar to “Dagbok #3”

  1. Zu september 22, 2011 den 1:46 e m #

    Hej!
    Tacksam om någon kunde höra av sig till mig via mail. Finner inga kontaktuppgifter.

    Vänligen,
    Z

  2. Zu september 26, 2011 den 1:26 e m #

    Hej!

    Tacksam om någon kunde höra av sig till mig på mail!

    Vänligen,
    Zu

Kommentera

